Servis a kalibrace

Prodejem zařízení nebo měřicího přístroje pro nás starost o zákazníka nekončí.

Postup pro vyřizování oprav a reklamací naleznete zde.

Nabízíme proto:

  • Specializované servisní smlouvy mezi námi a zákazníkem. Předmětem servisní smlouvy můžou být například pravidelné servisní prohlídky, zkrácené lhůty oprav, výměnu vadných dílů, baterií, aktualizace SW nebo HW a podpora zákazníka zahrnující vzdálený přístup nebo výjezd na místo instalace.
  • Kontrakty podpory a záruky mezi zákazníkem a výrobcem u vybraných zařízení.
  • Prodloužení záruky v případech kde je to možné.

Pro koho:

  • Pro zákazníky, kteří neradi ponechávají důležité věci náhodě. Myslete na budoucnost a nedávejte všanc hladký chod Vašich technologií a procesů.

Co pro to udělat:

  • V případě zájmu o servisní smlouvu či prodlouženou záruku nás kontaktujte. Připravíme pro Vás a vysvětlíme Vám vše důležité.

 

Pro více informací nás kontaktujte

Jazykové verze

cz / en / sk

Jsme certifikováni dle ISO 9001:2008

Uživatelská sekce

Přihlásit se / Registrace